مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-26سياسي

اختصاص بلیت رایگان استخر پارک ملت به تشکل های فعال در مساجد


معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: سانس های استخر پارک ملت که در اختیار شهرداری است، به صورت رایگان در اختیار تشکل های مردمی فعال در مساجد قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: سانس های استخر پارک ملت که در اختیار شهرداری است، به صورت رایگان در اختیار تشکل های مردمی فعال در مساجد قرار می گیرد.

حسین باغگلی در حاشیه بهره برداری از استخر روباز پارک ملت که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد انجام شد، اظهار کرد: این مجموعه آبی، جزو مجموعه های خاطره انگیز برای شهروندان مشهدی است که سبقه 50 ساله دارد.

وی ادامه داد: به دلیل روباز بودن، مجموعه آبی پارک ملت اغلب در تابستان قابل بهره برداری است؛ به دنبال این هستیم که بررسی کنیم چگونه می توان این مجموعه را در تمام سال در اختیار عموم شهروندان مشهدی قرار داد.

باغگلی با بیان اینکه امسال مجموعه آبی پارک ملت به صورت مشترک با هیات شنای استان خراسان رضوی بهره برداری می شود، افزود: برهمین اساس، سه سانس متعلق به هیات و چهار سانس نیز در اختیار شهرداری است.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، شهرداری این مجموعه را به صورت رایگان در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بلیت رایگان استخر پارک ملت به تشکل های فعال در مساجد

اختصاص بلیت رایگان استخر پارک ملت به تشکل های فعال در مساجد